Home, sweet home!

Da var vi hjemme igjen etter drøye to uker på Østlandet. Hva har vi gjort der? I korte trekk:

– Reist til Gøteborg for å velge ut valp.
– Vært på innflyttningsfest hos Carina.
– Trent LP med Carina, Tone, Siri, Mikkel og Maria.
– Trent rundering med Ellen Hege, Carina og Jeanette.
– Trent søk på industriområde med Carina, June, Anita og Erlend.
– Trent IPO med Staalhjerte + Andreas og Rapp.
– Slappet av og tatt livet med ro.
– Hentet verdens søteste valp hos Lindjax!

Dette var i veldig korte trekk. Hvorfor har jeg ikke blogget, og har jeg hatt ferie? Nei… Jeg er sykemeldt pga. kraftig senebetennelse. Når man ikke klarer å løfte en halv liter med cola, så er det greit å ikke trykke for mye på pcen 🙂

Mac ledningen bitt i hel av valpetenner, så jeg har ikke hatt strøm på Macen før i dag (kostet «bare» 700 kr for ny lader…). Så nå tenkte jeg at jeg skulle blogge kjapt 🙂

Første badetur


Jakte på Extra når hun kommer inn

Det er slitsomt å følge dagene til Extra. Så innimellom så er det godt å slappe av inni jakken til mor


Fra dagens tur. To nydelige mallejenter. Extra er ganske klar for å ta seg en svømmetur

Action vasset masse, noe som var spennende 🙂 45 min med svømming med Extra var mindre interessant etterhvert. Da var det godt å slappe av på jakken ❤

I kveld har kjøpte Elisabeth (som eier halvbroren til Link) og jeg Thai mat og kjørte opp på steinsfjellet. Vi spiste maten til denne utsikten (Haugesund), før vi gikk ut i skogen for å trene hundene 🙂

Action har hatt et par økter med fvf. Denne er fra i dag: